fredag 18 september 2009

Hur i hela världen ska jag kunna hinna allt??

Har haft en ganska intensiv vecka. Lugnt på jobbet, men fullt upp på kvällarna. Jag har inte hunnit med en enda promenad, o det handlar ju bara om en dryg timma! Men icke.
Måndag: direkt iväg på husvisning vilket tog resten av dagen.
Tisdag: måste ta hand om mat, planera för scouterna på onsdagen, sista dagen att göra fotobok på erbjudande... Jobbade tills jag däckade.
Onsdag: Direkt till scouterna, sen badminton o så direkt i säng. (Iofs hann jag alltså träna där, men det var också allt den här veckan)
Torsdag: På kurs i Sthlm, somnade så fort jag kom hem.
Fredag<. (idag) blir det inte så mycket för jag vänder i dörren efter jobbet och åker till Sthlm (igen) vilket också innebär att jag är borta lördag och söndag.

Inte en enda promenad alltså :(
Det är ju trevligt att ha saker att göra, men jag vill ju hinna det jag vill...

Inga kommentarer: