söndag 29 november 2009

Nu händer det saker!! (-8 kg)

Ja, jag vet att det återigen har gått väldigt lång tid sedan jag uppdaterade min blogg senast. Livet har väl fortsatt sin gång och inget överväldigande har hänt.

Däremot:
Jag har äntligen börjat rasa i vikt utan några större uppoffringar! I fyra veckor har jag varit strikt med maten. VÄLDIGT få kolhydrater har intagits, och någon enstaka gottebit. Jag saknade brödet i början, men det har gått väldigt bra ändå. Inget sug efter något onyttigt alls egentligen. O dessutom har jag blivit lite träningsberoende :) Har börjat träna på luncherna med några arbetskamrater. Easyline heter det och är en form av kombinerad step och gymträning, fast i cirkel med korta intervaller. Jättekul och väldigt effektivt. Äntligen har jag alltså hittat en livsomställning som ger resultat. Jag mår bra, är sällan hungrig, känner mig pigg och nyttig, o inte minst går jag ner ungefär ett kilo i veckan. Det innebär att jag hittills har gått ner 4 kg! Vilket i sin tur innebär tot -8 kg sedan jag började den här bloggen. Inte jättebra sett över den totala tiden, men jag är otroligt nöjd ändå. Särskilt med tanke på hur bra det går nu.

Inga kommentarer: